احتمال تغییر در کادرفنی پرسپولیس ترکیب پرسپولیس برای بازی با شمس‌آذر بازیکنان پرسپولیس زیر بار تمدید نمی‌روند! غرامت مدافع پرسپولیس به کجا رسید؟ تارتار در راه حضور در تیم تهرانی ترکاشوند: صعود والیبال ایران به المپیک را فراموش کنید خط و نشان شمس آذر برای پرسپولیس | در قزوین کار راحتی ندارید! تاریخ و ساعت بازی شمس آذر و پرسپولیس در لیگ برتر | تقشه‌های اوسمار برای آخرین مهمانی تاریخ و ساعت بازی استقلال و گل گهر در لیگ برتر | آبی‌ها در انتظار لغزش رقیب سقوط لیگ برتر فوتبال ایران به رده ششم آسیا حسین طیبی: در سخت‌ترین گروه جام جهانی قرار گرفتیم جدول لیگ ملت‌های والیبال در پایان هفته نخست | ایران در قعر جدول! نتیجه و ویدیو خلاصه بازی والیبال ایران و آرژانتین(۷ خرداد ۱۴۰۳)| باخت میلی‌متری ایران مربی تیم ملی فوتسال افغانستان: شانس صعود داریم پرسپولیس در قزوین میزبان است! گولسیانی در قزوین هم غایب است اوسمار جواب نکونام را نمی دهد
سرخط خبرها

هشدار رونی به سولسشر درباره رونالدو| منچستر باید قهرمان شود!

  • کد خبر: ۷۹۱۸۶
  • ۱۰ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۶
هشدار رونی به سولسشر درباره رونالدو| منچستر باید قهرمان شود!
رونی، بازیکن سابق تیم منچستریونایتد و انگلیس گفت: اوله با این خرید‌ها باید چند جام بیاورد.

به گزارش شهرآرانیوز؛ مهاجم سابق شیاطین سرخ درباره سطح انتظارات از تیم سولسشر، پس از پیوستن ستاره پرتغالی، هشدار‌های سخت‌گیرانه‌ای به باشگاه داد. وین رونی، پیشکسوت و مهاجم سابق شیاطین سرخ، خطاب به اوله‌گونار سولسشر، سرمربی منچستریونایتد، هشدار داد که پس از تأیید انتقال کریستیانو رونالدو، دیگر نمی‌تواند یک فصل بدون جام را پشت سر بگذارد. به نظر می‌رسید فوق‌ستاره پرتغالی با پیوستن به جمع سیتیزن‌ها به لیگ‌برتر بازگردد، اما طی اتفاقاتی شگفت‌انگیز، در روز جمعه ورق برگشت تا سرخ‌پوشان شهر منچستر رونالدو را از چنگ سیتیزن‌ها هایجک کنند. یونایتد توافق برای جذب دوباره بازیکن ۳۶ساله را به شرط قبول شرایط پزشکی و شخصی وی تأیید کرد.

 

بدیهی است که بازگشت کریستیانو رونالدو سطح انتظارات از باشگاه قرمزرنگ منچستری را بسیار بالا خواهد برد و عده زیادی معتقدند که شیاطین سرخ بدون هیچ عذر و بهانه‌ای، مدعی اصلی قهرمانی این فصل لیگ‌برتر هستند. سولسشر که بعدازظهر یکشنبه نظاره‌گر پیروزی شاگردانش مقابل ولورهمپتون در ورزشگاه مولینو بود، طی چندین سال گذشته در حال پیشرفت مداوم در اولدترافورد بوده است، اما ناکامی در کسب جام همراه با کریستیانو رونالدو، ممکن است مشکلاتی برای مرد نروژی به بار بیاورد. به نظر وین رونی، هم‌تیمی سابق اوله و سرمربی کنونی دربی‌کانتی، وقت به‌دست‌آوردن دوباره جام‌ها برای منچستریونایتد فرا رسیده است.

 

رونی به خبرنگار رسانه مترو گفت: «کریستیانو هنوز هم از بهترین بازیکنان جهان است و هرجایی که رفته، قهرمانی به دست آورده است و این انتقال بسیار بزرگی خواهد بود. او هنوز هم می‌خواهد بهترین باشد و مطمئنم تأثیر بسیاری روی تیم خواهد گذاشت. شما همین الان هم برای او چندین و چند پیشنهاد مختلف از باشگاه‌های بزرگ دنیا را خواهید دید. حتی از همین حالا می‌توانید پیشنهاد‌هایی را برای سال‌های بعد او داشته باشید. همه به‌خوبی به توانایی‌ها و مهارت‌های او ایمان داریم و می‌دانیم که هنوز هم می‌تواند به‌تن‌هایی نتیجه یک بازی را تغییر دهد.»

 

وی در ادامه افزود: «اوله می‌داند در چه موقعیتی قرار دارد. او در موقعیتی قرار دارد که باید با بازیکنانی که خریده است، به جام‌های بزرگ دست پیدا کند. مرحله بعدی در روند پیشرفت منچستریونایتد، قهرمانی در رقابت‌های مختلف است. این چیزی است که هواداران از یونایتد می‌خواهند و اوله در حال حاضر وارد یک چالش جدی در اولدترافوردشده است.» پنجشنبه گذشته، هنگامی که به نظر می‌رسید رونالدو در آستانه پیوستن به منچسترسیتی است، رونی پیش‌بینی جسورانه‌ای انجام داد و تأکید کرد که فکر نمی‌کند این انتقال صورت بگیرد.

 

مهاجم سابق تیم‌ملی انگلستان اکنون توضیح می‌دهد که چرا گفته بود رونالدو پیراهن آبی سیتیزن‌ها را بر تن نخواهد کرد: «احساس کردم که چنین چیزی نمی‌تواند درست باشد و اتفاق نخواهد افتاد. خورخه مندس، مدیربرنامه او، کار خود را به‌خوبی انجام داد. زیرا می‌دانستم اگر پیشنهادی از طرف سیتی وجود داشته باشد، یونایتد هرگز اجازه به‌وقوع‌پیوستن آن را نخواهد داد. به‌هرحال قبول کنید من و کریس سال‌ها در کنار هم فوتبال بازی کرده‌ایم و کسی به اندازه ما از اخلاقیات هم خبر ندارد. من مطمئن بودم این کار را نخواهد کرد و حالا هم از این اتفاق خوش‌حالم.»

 

رونی در حالی این اظهارات را بیان کرده است که یونایتدی‌ها امیدوارند بعد از چند سال بتوانند از زیر سلطه تیم آبی شهر منچستر خارج شوند و به روز‌های اوج خود برگردند. هدفی که به نظر با حفظ مهره‌هایی، چون پوگبا و کاوانی و جذب رونالدو و واران دوراز دسترس نباشد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->